petersantiago2019.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Peter

Reacties

Reacties

Marian

Het begint al met prachtige foto’s. Heel benieuwd wat er allemaal nog volgt. Toi toi. ????

Jaap

Als naamgenoot van de heilige Sint Jacob, wens ik je een hele mooie en voorspoedige reis naar Santiago. Doe rustig aan en kom weer veilig thuis.

Karin

Ik wens je een voorspoedige, maar vooral mooie reis en hoop je weer heelhuids terug te zien. Gelukkig 'volgt' Marian je nog een beetje. Ik ben nu al nieuwsgierig naar alle spannende verhalen en mooie foto's. Het gaat je lukken!

Chinara Arykbaeva

Ik wens u een hele mooie reis naar Santiago. Buen Camino, Peter!

Stendert

Peter, ik wens jou een mooie reis naar dat verre Santiago. Heel veel wandelplezier en een voorspoedige reis te voet. Dat is zeker een grote uitdaging.

Nico en Sil

Eindelijk is het zover. Je gaat beginnen aan je wandeltocht naar Santiago de Compostela. Wij zijn benieuwd naar jou verhalen en foto's. Heel veel plezier. Geniet ervan.
Groetjes Nico en Sil.

René Peters

Peter Buen Camino! Maak er een mooie camino van door Nederland, Belgie, Frankrijk en Noord Spanje tot Santiago de Compostela of wellicht Finesterre.
Wij volgen je via de blog van Marian.

trieneke

dit is een grote wens van je peter , wandelen naar Santiogo .Heel veel succes. gr

Linda Schenk

Succes Peter! Ik ga je volgen!!

Miranda Schenk

Heel veel succes en plezier! Ik ga de verslagen volgen!

Marja Schenk

Wat ontzettend leuk dat je dit gaat ondernemen. Heel veel succes, al zal het soms best zwaar zijn, hopelijk weinig blaren, mooi weer en veel genieten,

marquerite en arjan

heel veel succes, met deze grote uitdaging

Marcel van Baar

mooie uitdaging Peter! ook namens Carla wensen we je een hele goede reis,een hele fijne tocht, veel plezier onderweg en prachtige belevenissen!

Bea Kater

Hoi Peter,
We wensen je veel succes met je tocht!

Luc en Brunetta

Wij wensen jou een prachtige bedevaart in gedachten lopen we met je mee.Veel succes.

Koos en Jannie

Peter veel succes en wandel plezier naar Santiago. We gaan je volgen. Wat een uitdaging voor he 70ste.

Gerard en Maud

Wat leuk Peter dat we in jouw virtuele rugzak mee kunnen reizen. Een mooie, onvergetelijke tocht van harte toegewenst!

Marina

Hoi Peter, ik reis ook graag met je mee...
ben heel benieuwd naar je ervaringen en wat het je gaat brengen!
Succes en pas goed op jezelf.

Agaath

Het was mooi Maandag om je uit te zwaaien.Het was ook super weer ,vandaag een stuk kouder .
maar je had voor de wind volgens mij ,geniet van je ervan
.
Groetjes Agaath

Dick en Anneke

Wat geweldifg om met je mee te reizen. Het is frisjes maar gelukkig droog. Hoop dat je weer een gezellige overnachting en lekker eten krijgt straks en slaap lekker morgen gezond weer op liefs van ons

Sam en Bea Schipper

Hoi Peter, van Marian je mail gekregen, we wensen je heel veel succes, geniet ervan ! Groetjes uit Warmenhuizen

Wim Dekker

Respect Peter, dat je dit gaat doen. Weet, dat heel veel mensen je een warm hart toe dragen en je volgen.
Groet van Wim.

Willem de Maaré

Paas vieren in Brugge, Peter? Leuke stad en misschien veel te zoen. Het ga je goed!!!!

Willem

Jan en Henny de Groot

Vanuit Warmenhuizen genieten we mee via je levendige verslag en foto's. Wat een boeiende tocht, nu deel 2. Succes en mooie ontmoetingen. Liefs van Jan en Henny

Eef en Gina

Hallo Peter,
Wij hebben al je belevenissen gelezen, fantastisch, je maak wat mee en de foto’s zijn ook prachtig!!
Mooi om je te volgen en je verhalen te lezen.
Heel veel succes en mooie wandelingen en de groeten van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!